Welkom

Hallo en welkom op mijn site Homegrown Wellness. Ik ben Jeroen de Vries en ik ben een gepassioneerd tuinman. 

In mijn stadse tuintje verbouw ik heerlijk fruit, mooie bloemen en kruiden. 

Op deze site deel ik met jullie nieuws uit mijn achtertuin, geef ik tuiniertips en laat ik zien wat je zoal kunt maken met de plantjes in je achtertuin. 


Ik wens je veel plezier op mijn site. 

Groet, Jeroen de Vries

Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 22 januari 2014

Webtip: Green Jump’s Blog

Dat je met behulp van de natuur heerlijke hapjes en weldadige verzorgingsproducten wist ik wel, maar dat je ook heel gemakkelijk zelf biologisch schoonmaakmiddelen kon maken… dat was iets nieuws voor me.

Onlangs kwam ik tijdens een van mijn verkenningstochten langs het wereld wijde web de blog ‘Green Jump’s Blog’ tegen. Een website van Manon Gagic, die op haar site allerlei informatie deelt over zo gezond mogelijk leven.

Persoonlijk ben ik in ieder geval al fan van de website.

Behalve dat de website veel milieubewuste tips en aanwijzingen geeft, zijn veel van haar artikelen ook nog eens goed voor je portemonnee.

Ik verwacht om ook in de toekomst regelmatig de blog van Manon te bezoeken.

Een aantal van mijn eigen tips:

  • Je kunt zelf gemakkelijk schimmel-bestrijdend middel maken door tijm met azijn te mengen in een spuitflacon en dit direct op de schimmelplekken te richten.
  • Om meeldauw op planten te bestrijden meng je melk met water in een spuitflacon. Even spuiten, regelmatig nabehandelen en bye bye meeldauw.
  • Een mengsel van water, zeep en spiritus vormt een krachtige anti-insectenspray.

Heb jij nog tips die je wilt delen met de bezoekers van HomegrownWellness?

0 reacties:

Een reactie posten