Welkom

Hallo en welkom op mijn site Homegrown Wellness. Ik ben Jeroen de Vries en ik ben een gepassioneerd tuinman. 

In mijn stadse tuintje verbouw ik heerlijk fruit, mooie bloemen en kruiden. 

Op deze site deel ik met jullie nieuws uit mijn achtertuin, geef ik tuiniertips en laat ik zien wat je zoal kunt maken met de plantjes in je achtertuin. 


Ik wens je veel plezier op mijn site. 

Groet, Jeroen de Vries

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 18 januari 2014

Notenrisotto

        • 2 el. Olijfolie
        • 1 Ui fijngehakt
        • 250 gr. Risotto rijst
        • ca. 8 dl. Gekookte groenten bouillon
        • 400 gr. Gemengde paddenstoelen
        • 20 gr. Boter
        • 1 el. Citroensap
        • 150 ml. Koksroom
        • 5 á 6 el. Geraspte Parmezaanse kaas of oude Goudse kaas
        • 2 á 3 el. Peterselie of basilicum
        • 75 gr. Noten
        • Peper en zout naar smaak
          Breng de bouillon aan de kook en bak in een aparte pan de ui glazig in de olijfolie. Bak de Risotto rijst een paar minuten mee met de uitjes en voeg vervolgens een soeplepel met (kokende) bouillon toe aan de rijst. Roer door de rijst tot deze de bouillon heeft geabsorbeerd. En herhaal deze stap met de rest van de bouillon.
          Warm in een aparte pan een el. olijfolie op en bak hierin de champignons samen met de noten gaar.
          Met uiteindelijk de champignons en de noten door de rijst en maak het geheel op smaak met de overige ingrediënten.
          Eet smakelijk!

        0 reacties:

        Een reactie posten