Welkom

Hallo en welkom op mijn site Homegrown Wellness. Ik ben Jeroen de Vries en ik ben een gepassioneerd tuinman. 

In mijn stadse tuintje verbouw ik heerlijk fruit, mooie bloemen en kruiden. 

Op deze site deel ik met jullie nieuws uit mijn achtertuin, geef ik tuiniertips en laat ik zien wat je zoal kunt maken met de plantjes in je achtertuin. 


Ik wens je veel plezier op mijn site. 

Groet, Jeroen de Vries

Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 23 januari 2014

Gemakkelijk te onderhouden Winterbloeiers; de Heester

Als je zelfs in de winter wilt genieten van een groene, bloeiende tuin… dan raad ik je aan om je eens te verdiepen in de volgende winterbloeiende heesters. Deze degelijke, betrouwbare struiken vereisen weinig onderhoudt, waardoor je er vooral veel van kan genieten.

Een aantal van mijn favoriete heesters heb ik hieronder voor jullie verzameld, maar als je graag meer informatie wilt over de heester; dan kun je natuurlijk altijd een bezoekje brengen aan je plaatselijke tuincentrum.

  • Viburnum Bodnantense ‘Charles Lamont’
  • Mahonia Japonica
  • Prunus Subhirtella ‘Autumnalis’
  • Lonicera Fagantisima
  • Helleborus
  • Fatsia Japonica

    0 reacties:

    Een reactie posten