Welkom

Hallo en welkom op mijn site Homegrown Wellness. Ik ben Jeroen de Vries en ik ben een gepassioneerd tuinman. 

In mijn stadse tuintje verbouw ik heerlijk fruit, mooie bloemen en kruiden. 

Op deze site deel ik met jullie nieuws uit mijn achtertuin, geef ik tuiniertips en laat ik zien wat je zoal kunt maken met de plantjes in je achtertuin. 


Ik wens je veel plezier op mijn site. 

Groet, Jeroen de Vries

Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 29 maart 2014

Win: 4-delige gereedschapsset voor uw tuin!

HomeGrownWellness is inmiddels een paar maanden oud en dat vond ik reden genoeg voor een klein feestje. Vandaag mag ik namelijk een heel toffe prijs verloten over de bezoekers van mijn site: een 4-delige tuingereedsschapsset! Ideaal om je tuintje alvast zomerklaar te maken.

Om kans te maken op deze set hoef je slechts een paar dingen te doen.

  • Volg mij op Bloglovin'
  • Laat een reactie achter op dit artikel

Verder kun je nog een paar extra winkansen verdienen door de volgende dingen te doen:

  • Volg mij op Facebook (+1 winkans)
  • Deel deze winactie op Facebook (+2 winkansen)
  • Volg mij op Twitter (+1 winkans)
  • Retweet de volgende zin: 'Maak kans op een 4-delige tuingereedschapsset bij @JVHGWellness'(+2 winkansen)

Deelnemen kan tot en met zaterdag 19 april (0:00 uur) de winnaar wordt daarna op de site aangekondigd.

8 opmerkingen:

  1. Heel mooie win actie die ik graag rt als Nolleke Morren Noella1962 , fb heb ik hier gedeeld als Nollek Morren maar kan de fp niet vinden en volg ook op bloglovin! Nu duimen maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, nu de lente terug in het land is, kan ik eindelijk terug mijn tuintje onder handen nemen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig, ik ben al volop begonnen in de tuin, maar ik heb nog meer dan genoeg werkjes af te maken om mijn interesse in de tuinset te verantwoorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw tof! Net gaan samenwonen en een enorme tuin. Dit zou zeker van pas kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super, mijn man is een harde werker in de tuin, 1 van zijn hobby's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als afdelingsverantwoordelijke van de tuin bij mij thuis, kan ik altijd goed gereedschap gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen