Welkom

Hallo en welkom op mijn site Homegrown Wellness. Ik ben Jeroen de Vries en ik ben een gepassioneerd tuinman. 

In mijn stadse tuintje verbouw ik heerlijk fruit, mooie bloemen en kruiden. 

Op deze site deel ik met jullie nieuws uit mijn achtertuin, geef ik tuiniertips en laat ik zien wat je zoal kunt maken met de plantjes in je achtertuin. 


Ik wens je veel plezier op mijn site. 

Groet, Jeroen de Vries

Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 18 april 2014

Laatste herinnering Winactie!

Heb je nog niet meegedaan met de eerste winactie van Homegrownwellness, dan ben ik hier om je te vertellen dat je nog één dag de tijd hebt! Tot vanavond, middernacht, kun je nog meedingen naar een vierdelige gereedschapsset van Gardena. Lees snel het hele artikel om te zien wat je moet doen om kans te maken!

groetjes Jeroen

0 reacties:

Een reactie posten